سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو در مشهد | سئو سایت | خدمات سئو و بهینه سازی سایت 100% تضمینی

سئو در مشهد | سئو سایت | خدمات سئو و بهینه سازی سایت 100% تضمینی

سئو در مشهد یک خدمت ویژه از شرکت رایا پارس در جهت توانمند سازی و رشد ایده های سازمان ها در شهر مشهد می باشد.ما با کمک یک تیم قوی و مجموعه ای از متخصصان این حوزه با تجربیات ارزنده در صدد ارائه خدمات سئو در مشهد به صورت تخصصی برآمده ایم.سئو سایت یک هنر و علم برای بهینه سازی و ساختن صفحات جذاب برای موتورهای جستجو میباشد.تنها سه حرف کوچک SEO که برای اکثر مردم مساوی با عرق سرد ریختن و تلاش زیاد و طولانی مدت است، تلاشی در جهت رسیدن به موفقیت در کسب و کارشان در فضای مجازی.در واقع سئو (Search engine optimization ) عبارت است از دستیابی به ترافیک هوشمند رایگان در موتور جستجو.در تعریف ساده تر،بهینه سازی جستجوگر را می توان روند ارتقا سایت برای در دسترس بودن آن برای بازدیدکنندگان مرتبط معنی کرد.بدیهی است که هرچه دسترسی به صفحه شما در نتایج جستجو بیشتر باشد،شانس شما برای جذب و جلب توجه مشتری بیشتر است.

 

کسب جایگاه برتر در موتورهای جستجو هدف اصلی در سئو سایت!

هدف اصلی از سئو سایت کسب جایگاه برتر در موتورهای جستجو است.(منظور از رتبه برتر در موتور جستجو تنها موقعیت در صفحه 1 گوگل میتواند باشد زیرا اکثر افرادی که از موتورهای جستجو استفاده میکنند تنها به صفحه اول یا دوم نتایج نگاه میکنند.)

 

قرار گرفتن سایت شما در رتبه های برتر گوگل نه تنها به جذب ترافیک بیشتر سایت شما کمک میکند بلکه به هدف اصلی شما از طراحی سایت که کسب سودآوری بیشتر است نزدیک است.این جا همان جایی است که بخش اعظمی از مدیران کسب و کارهای اینترنتی دغدغه حضور در صفحات اول و چه بسا سه لینک اول در موتور جستجو گوگل را پیدا میکنند.اما برای  بیشتر مبتدیان ورود به این عرصه، سفر SEO  قبل از اینکه شروع شود به پایان میرسد زیرا نداشتن اطلاعات لازم نه تنها به کسب جایگاه در موتورهای جستجو کمک نمیکند بلکه شما را متحمل ضربه ای سنگین و سخت از جانب موتورهای جستجو میکند و دقیقا زمانی که فکر میکنید در یک مسیر درست در حال حرکت هستید با آپدیت شدن الگوریتم بعدی گوکل مانند یک تانک منفجر میشوید.

کسب جایگاه برتر توسط سئو

این جاست که این سوال در ذهن ما شکل میگیرد که موتور جستجو چیست؟سئو چیست؟ seo خود را به چه کسی باید واگذار کنیم؟ سئو کار کیست؟ بهینه سازی موتور جستجو در ظاهر امری ساده است اما در باطن فرآیندی با پیچیدگی بسیار زیاد است زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل از الگوریتم های پیچیده برای ارزیابی وب سایت ها استفاده میکنند.این الگوریتم ها به صورت منظم و پی در پی آپدیت میشود. از این رو فرآیند سئو دانش و مهارت لازم خود را می طلبد.

بیایید نگاهی تخصصی و تفکیک شده به یک پروژه بیندازیم اینکه از چه نقطه ای باید شروع کنیم و به چه نقطه ای باید برسیم.

برای درک بیشتر و بهتر این عبارت،آن را به سه بخش تقسیم کرده و هر بخش را به صورت جداگانه شرح می دهیم:

1-کیفیت بازدید:

شما می توانید تمامی کاربران دنیا را به عنوان بازدیدکننده وبسایت خود داشته باشید،اما اگر گوگل (یا هر موتور جستجو دیگری مانند بینگ و...) شما را به عنوان یک منبع فروش قطعات و سخت افزار اپل معرفی کند،در صورتی که شما در واقع یک تولیدکننده پوشاک باشید؛سایت شما کیفیت بازدید نخواهد داشت.شما باید به دنبال جذب مشتریانی باشید که واقعا به محصولاتی که شما ارائه می کنید علاقه مند باشند.

2-کمیت بازدید:

هنگامی که شما بازدیدکنندگان درست را برای وبسایت خود یافتید و به اصطلاح کیفیت بازدید شما بالاتر رفت،واضح است که تعداد بازدید (کمیت) بیشتر بهتر است.

3-نتایج طبیعی:

تبلیغات،بخش قابل توجهی از صفحات نتایج مرورگر را تشکیل می دهند.بازدید طبیعی شامل تمام بازدید هایی می شود که شما برای آن پولی پرداخت نمی کنید. به طور دقیق تر،تمامی بازدید های سایت شما که از طریق صفحات نتایج موتور جستجو بدست می آیند و شما برای آن ها هزینه ای نکرده اید،بازدید طبیعی محسوب می شوند.

این سه عامل،عوامل اصلی هستند که سئو با افزایش آن ها برای سایت شما،رتبه سایت را در صفحات نتایج جستجوگر بالاتر می برد.

سئو چگونه کار می کند؟

شاید تعریف شما از یک موتور جستجو وبسایتی باشد که شما به آن مراجعه کرده و موضوعی را در قسمت مشخص شده تایپ می کنید و مرورگر مورد استفاده شما،به صورت جادوئی لیست بلند بالایی از لینک وب پیج های مختلف را به شما ارائه می دهد که هرکدام امکان دارد به طور بالقوه دارای محتوا و اطلاعات موردنظر شما باشند.

این طرز دید اشتباه نیست؛اما آیا تا بحال قکر کرده اید چه چیزی پشت این لیست های جادویی قرار دارد؟ به نظر شما،این لیست ها بر چه پایه و اساسی رتبه بندی می شوند؟

موتور های جستجو مانند بینگ،گوگل و یا هر موتوری که شما از آن استفاده می کنید،رباتی به نام کراولر (خزنده) دارند که این ربات ها،تمام  صفحات وب را آنالیز می کنند؛از وبسایتی به وبسایت دیگر می روند و تمام اطلاعات صفحه را جمع آوری می کنند.اطلاعات جمع آوری شده توسط این ربات ها،به شکل کدهای صفر و یک به موتور جستجو بر می گردنند ،سپس،الگوریتم های تعریف شده و مشخص جستجوگر،شروع به اسکن این صفحات ایندکس از طریقصدها فاکتور و سیگنال رتبه بندی شده می کنند تا تعیین کنند سایت ها باید به چه ترتیبی در صفحات نتایج جستجو نشان داده شوند.

هرچه شما در سایت خودتان از فاکتورهای بیشتر و مهم تری استفاده کرده باشید،رتبه سایت شما در صفحات نتایج بالاتر خواهد بود.

جمع بندی کلی برای سئو:

کتابخانه ای بسیار بسیار بزرگ را در نظر بگیرید.این کتابخانه،صدها کتابدار،هزاران مشتری و میلیون ها کتاب دارد.کتاب دار ها با داشتن فاکتورهای خاصی این کتاب ها را بررسی می کنند،و سپس آن ها را در دسته بندی های گوناگون قرار می دهند.هرکدام از این کتاب ها نویسنده و ویراستار دارد،و این نویسنده ها و ویراستار ها،بسته به مهارت و استعدادشان کتاب را در دسترس عموم قرار می دهند. کتابدارهای این کتابخانه با بررسی کیفیت محتوای کتاب، بررسی علائم نگارشی، فضای کتاب و دقت و هنر بکار رفته در کتاب،آن ها را با نظم و ترتیب خاصی قرار می دهند تا مشتری بتواند راحت تر و سریع تر کتابی که نیاز دارد را با بهترین کیفیت بیابد.

این کتابخانه را می توان شبکه وب درنظر گرفت،کتابدار ها را موتور های جستجو،مشتری ها را مخاطبان و کتاب ها را سایت ها درنظر گرفت.موتورهای جستجو مانند کتابدار ها،سایت ها را با فاکتور های بخصوصی بررسی و آنالیز می کنند و بسته به کیفیت محتوا،فضای سایت و فاکتورهای دیگر آن ها را رتبه بندی می کنند تا مخاطبان بتوانند محتوای موردنظرشان را با بهترین کیفیت و به راحت ترین و سریع ترین شکل ممکن بیابند.

و اما نقش سئو سایت در اینجا،مانند نویسنده ها و ویراستار هاست که با ساختن یک وبسایت و شکل دادن به آن به بهترین شیوه ممکن توسط رعایت کردن انواع فاکتور ها و داشتن بهترین اطلاعات،سایت را در صفحات اول نتایج جستجو پدیدار می کنند.

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت

بهینه سازی جستجوگر بخش اساسی از دیجیتال مارکتینگ را تشکیل می دهد؛زیرا هرساله مردم تریلیون ها جستجو در موتورهای جستجو انجام می دهند که معمولا با هدف تجاری و پیدا کردن محصولات و خدمات مختلف است.اکثرا،جستجو، منبع اولیه بازدید دیجیتال برای برند ها و دیگر کانال های مارکتینگ است.دسترسی بیشتر و رتبه بالاتر نسبت به رقیبان می تواند تاثیر بسیار بزرگی بر روی تجارت شما داشته باشد.

با این حال،نتایج جستجو در سال های اخیر به صورتی تکامل یافته اند که به کاربران پاسخ صریح و اطلاعات بیشتری بدهند که کاربر را در همان صفحه نتایج نگه دارند تا اینکه به صفحات دیگر بکشانند.همچنین به این نکته توجه داشته باشید که امکاناتی مانند نتایج غنی و پنل های اطلاعات در نتایج جستجو،دسترسی کاربر را افزایش داده و برای کاربر اطلاعات مستقیمی از شرکت شما فراهم می کند.

دو بخش اصلی بهینه سازی و سئو سایت

در حالت کلی فعالیت هایی که یک متخصص سئو بر روی یک سایت جهت بهینه سازی آن انجام میدهد به دو بخش سئو داخلی (on-page seo) و سئو خارجی (off-page seo) تقسیم بندی میشود، که در ادامه به بیان جزئیات هر بخش به صورت ارائه یک چک لیست میپردازیم.

بهینه سازی و سئو سایتتعریف سئو داخلی (on-page seo)

سئو داخلی یا سئو on-page شامل فاکتورهایی برای رتبه بندی صفحات داخلی یک سایت میباشد که در صورتی که به درستی این فاکتورها رعایت شود تاثیر به سزایی در رتبه بندی و کسب جایگاه صفحات داخلی دارد و در صورتی که این عوامل نادیده گرفته شود چه بسا سایت متحمل ضربه ها و جریمه از سمت موتور جستجو گوکل شود.

مهمترین عوامل در سئو داخلی که به صورت یک چک لیست بیان میکنیم عبارتند از:

  • محتوای یک صفحه (content of page)

 

تعریف سئو داخلی و محتوای صفحات

محتوای صفحه مهمترین عامل برای کسب جایگاه در موتور جستجو گوگل میباشد.در واقع محتوا همان چیزی است که کاربران به خاطر آن وارد سایت یا صفحه ما شده اند، پس خیلی هم عجیب نیست که از نظر موتور جستجو گوگل محتوا پادشاه است. یک محتوای خوب باید دارای 2 ویژگی اساسی و مهم باشد. مورد اول این که به خوبی عرضه کننده تقاضا باشد و مورد دوم این که باید مرتبط با نیازهای روز کاربر باشد.

 

یک محتوای خوب چه ویژگی هایی دارد؟

 

  • انتخاب تگ عنوان مناسب (title tag)

انتخاب تایتل تگ (title tag) مناسب مهمترین عامل پس از محتوای با کیفیت در یک صفحه یا مقاله است. برچسب عنوان یا title tag  یک عنصر HTML  است که عنوان یک صفحه وب را مشخص میکند که در واقع یک توضیح دقیق و مختصر و بیان کلمات کلیدی موجود در آن صفحه میباشد.

 

نحوه ی صحیح نوشتن تگ عنوان مناسب

 

  • ساختار لینک ها و پیوند های داخلی

یک پیوند داخلی هوشمند پیوندی است که جستجوگرها اطمینان داده شود که سلسله مراتب رده بندی وب سایت به درستی در آن منعکس شده است.برای مثال به URL  زیر توجه کنید:

 

www.example.com/game/video-game-history

این فرمت URL  به طور کامل و واضح ساختار سلسله مراتبی لینک را نشان میدهد به صورتی که جستجوگرها تنها با نگاه کردن به این آدرس اینترنتی میتوانند بفهمند ویدئو موجود در این لینک مربوط به تاریخچه بازی های ویدئویی است نه صرفا به تاریخ که امری نامرتبط است. در واقع این سبک از ساختار URL ها باعث میشود حتی بدون خواندن و بررسی دقیق محتوا با یک ساختار لینک سازی صحیح درک خوبی از محتوای نوشته داشته باشد.

حال URL زیر را در نظر بگیرید:

www.example.com/title/hojhguh653646

نمونه لینک بالا یک لینک بد محسوب میشود، زیرا بر خلاف آدرس اینترنتی در مثال قبل یک ساختار سلسله مراتبی را نمایش نمیدهد، این آدرس بیان کننده عنوان صفحه نمیباشد و هیچ راهنمایی از محتوای صفحه در اختیار کاربران و موتورهای جستجو  قرار نمیدهد. ساختار URL ها از این جهت مهم است که به موتورهای جستجو کمک میکند تا اهمیت نسبی صفحات را درک کنند و صفحات مترادف مورد نظر را به هم اضافه نمایند.

  • تگ های H1  تا H6

در یک صفحه وب عنوان هایی که مطالب را در زبان HTML معرفی میکنند توسط برچسب های h1, h2, h3, h4, h5, h6 شناسایی میشوند که استفاده کردن از این برچسب ها به دلیل دنبال کردن 2 علت است. اولین دلیل کمک به خوانندگان است تا درک بهتری از آنچه میخوانند پیدا کنند و دیگری نشان دادن اطلاعات موجود در صفحه به موتورهای جستجو میباشد.

 

تگ H1 : کاربرد تگ H1 و نقش آن در سئو

 

توضیحات متا یا meta description درج توضیحات کلیدی مناسب و تخصصی تاثیری باورنکردنی بر میزان ترافیکی که به سمت سایت شما جذب میشود دارد و موجب افزایش رتبه بندی شما درSERP  میشود.

  • استفاده از تگ ALT  برای تصاویر

ALT یا برچسب برای یک تصویر در قالب یک متن جایگزین برای توصیف کردن موضوع تصویر به کار میرود.استفاده از تگ آلت در seo نقش بسیار مهمی دارد زیرا این تگ ها به موتورهای جستجو کمک میکند تا تصاویر را با محتوای وب سایت مرتبط کند و بتواند در SERPs به درستی رتبه بندی نماید.

 

نحوه ی صحیح درج تگ ALT  برای تصاویر

 

  • افزایش سرعت لود صفحات در موبایل

AMP یک نسخه سبک از یک صفحه وب است که از عناصر بسیاری تشکیل شده است که باعث میشود یک صفحه وب با سرعت بیشتری بارگیری شود. نکته ای که در استفاده از AMP  برای ما حائز اهمیت است این موضوع است که AMP تاثیری بر روی افزایش رتبه شما در گوگل ندارد اما به وسیله ی AMP میتوانید افزایش رتبه بندی برای رقبایتان را از بین ببرید.

amp چیست؟ آیا شما سایت خود را با amp  منطبق کرده اید؟

 

 

Off-page seo یا سئو خارجی

سئو off-page به مجموعه اقداماتی در خارج از وب سایت گفته میشود که بر رتبه سایت شما در SERPs تاثیر دارد. بهینه سازی سایت در خارج از سایت باعث درک موتور جستجو از میزان محبوبت سایت شما برای کاربران میباشد. در واقع سئو خارجی توسط دیگران بر روی سایت ما انجام میشود که در واقع تضمینی بر کیفیت مطالب و صفحات سایت ما از نظر کاربران میباشد در حالی که الگوریتم های موتور جستجو و عوامل تاثیر گذار بر رتبه بندی صفحات مدام در حال تغییر است عواملی که بر سئو خارجی ما تاثیر گذار است از نظر متخصصان سئو در این حوزه بسیار حائز اهمیت است و نقش به سزایی در رتبه بندی موتورهای جستجو دارد.ساخت بک لینک در قلب سئو خارجی قرار دارد زیرا موتورهای جستجو از بک لینک ها به عنوان نشانه ایی از کیفیت محتوا استفاده می کنند.بنابراین برای دو سایت با سئو داخلی یکسان، سایتی که میزان بک لینک بیشتر و با کیفیت تری دارد در نتایج جستجو جایگاه بالاتری دارد.در حالت کلی ما سه نوع لینک داریم که با توجه به چگونگی به دست آوردن این لینک ها دسته بندی میشوند:

1-لینک های طبیعی 2-لینک های دستی ساخته شده 3-لینک هایی که خود به خود ایجاد میشوند.برای آشنایی با چگونگی ایجاد بک لینک و ساخت انواع لینک میتوانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

معرفی انواع لینک و نحوه ی ساخت و جایگاه هر یک از آن ها

 

ساخت بک لینک شامل آیتم ها و تکنیک های مختلفی است که میتوان به ساخت بک لینک در شبکه های اجتماعی یا استفاده از بک لینک های رایگان و غیره اشاره کرد.اما نکته ای که بسیار مهم است و اهمیت دارد استفاده از روندی اصولی و تخصص بالا در این زمینه است که سایت مشمول جریمه از سمت موتورهای جستجو نشود.

 

تکنیک های تخصصی برای سئو خارجی یا off-page

 

سفارش سئو سایت خود را با خیال راحت به ما بسپارید!

 

سفارش سئو سایت

همانطور که در بالا بیان کردیم سئو ایجاد یک استراتژی جامع و موثر بازاریابی است که نتیجه آن رشد و موفقیت در کسب و کار شما میباشد.برای سئو سایت اصول و قواعدی نیاز است که بسیاری از قواعد و قوانین به صورت مناسب و صحیح در کنار هم نقش ایفا میکنند.رعایت اصولی و صحیح این قوانین و قواعد نیازمند آشنایی به الگوریتم های موتور جستجوو گوگل و مستلزم داشتن دانش و تخصص کافی در این زمینه میباشد.

اگر بخواهید به عنوان یک صاحب سایت سئو سایت را آموزش ببینید قطعا مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی است و طبیعتا باز هم فرصت رسیدگی به ملزومات وب سایت خود را نخواهید داشت.

سفارش سئو و بهینه سازی سایت راه حلی برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی است که علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه با خیالی آسوده میتوانند تاثیر مستقیم آن را بر افزایش درآمد و کسب و کار خود ببینید.

در همین راستا تیم تخصصی و حرفه ای رایا پارس در صدد رفع نیاز سفارش سئو سایت کارفرمایان بر آمده است و خدماتی نوین را ارائه نموده است.